Spędziliśmy niezapomniane wakacje w Jeleniej Górze

Całkiem niedawno wróciliśmy z wakacji, które w tym roku były wyjątkowo udane. I chociaż nasze wakacyjne plany do góry nogami wywrócił koronawirus to na dobrą sprawę wyszły nam one naprawdę na dobre. Zaraz wszystko opowiem, ale zacznę od tego, że wakacje w Polsce to wspaniałe przeżycie. Szczególnie gdy wcześniej latało się tylko za granicę. Nie bez powodu jednak mówi się „cudze chwalicie a swojego nie znacie”. I pomyśleć, że mieliśmy polecieć do ciepłych krajów.

W Jeleniej Górze wynajęliśmy luksusowy apartament

jelenia góra - apartamenty na wakacjeWakacje mieliśmy wykupione w tym roku bardzo wcześnie. Jak nigdy postanowiliśmy skorzystać z okazji i zarezerwować je możliwie jak najszybciej. Skusiły nas tańsze oferty, ponieważ biura podróży oferowały całkiem przyjemne dla portfela promocje. I tak naprawdę to mieliśmy polecieć do ciepłych krajów już na początku wakacji. Potem przyszła pandemia i świat wywrócony został do góry nogami. Wiadomo, że wiązała się ona z odwołaniem wszystkim lotów międzynarodowych, ale również ze strachem o siebie samych. W związku z żoną i synkiem musieliśmy z wakacji za granicą zrezygnować. I na chwilę przestaliśmy w ogóle myśleć o wakacjach. Za chwilę jednak wszystko się uspokoiło, więc postanowiliśmy wyjechać w nasze polskie góry. Najatrakcyjniejsza turystycznie wydawała nam się Jelenia Góra – apartamenty na wakacje znaleźliśmy tam bez większych trudności. Myślę, że to dlatego, że szukaliśmy ich jeszcze w momencie, kiedy większość ludzi zastanawiała się nad tym co począć z tegorocznymi wakacjami. Ja za to szybko się zdecydowałem i zarezerwowałem piękny apartament w samym centrum tego miasteczka. Kosztował bardzo rozsądne pieniądze, ale przede wszystkim był naprawdę luksusowy. Nawet na zdjęciach nie wyglądał tak dobrze jak w rzeczywistości. A Karkonosze to chyba najpiękniejszy region naszego kraju.

Na wakacjach w Jeleniej Górze ludzi było całkiem sporo. Widać to było szczególnie przy wyciągu na Śnieżkę. Nam udało się odpowiednio wcześnie zarezerwować piękny apartament. Właściciel zapewnił nas, że został poddany dezynfekcji przed samym naszym przyjazdem. Apartament było dobrym rozwiązaniem, bo pozwalał na zachowanie względnej izolacji od innych. Na pewno tegoroczne wakacje przekonały nas do tego, żeby każde kolejne spędzać w naszym pięknym kraju.